luni, 25 aprilie 2011

KAWASAKI "Muttley" GPZ 750 :P

          Asa cum am zis, haideti sa va arat "the making of"-ul lui Muttley :D .
Imi doream de ceva timp o motocicleta speciala, ceva diferit, putin exclusiv, si cum nu mi-am vandut casa ca sa apelez la prietenii  nostri, Paul Senior si Paul Junior, m-am gandit ca as putea realiza chiar eu ceva, cu ajutorul lui BigBrother, nu emisiunea de la Prima TV :P , ci Adrian, chiar fratele meu mai mare (cel mai mare).
        
CUMPARAREA

          Si asa m-am apucat sa caut diferite motociclete pe care le-as putea transforma...criterii de cautare: motor mare, cadru de stil vechi, racirea pe aer, incadrarea in buget si incredere in simtul meu estetic :P . Am pus anunturi de cumparare pe cateva site-uri de specialitate, gen http://www.bikeshop.ro/ , http://www.4tuning.ro/ , http://www.bestauto.ro/ , si dupa un timp am fost contactat de cineva, caruia ii multumesc pe aceasta cale, iar dupa vreo 30 de ore motocicleta era in camioneta, in drum spre garaj. Desi pretul de cumparare a fost ok, problemele mecanice m-au facut sa depasesc bugetul la care ma gandeam, iar lipsa pieselor in Romania mi-a dat cateva dureri de cap si nervi, de aceea s-ar putea sa nu respect nici termenul limita pe care mi-l stabilisem, 10 mai , avand in vedere ca motorul l-am cumparat la sfarsitul lunii februarie. Deoarece eram foarte entuziasmat de lucrul pe care il voi face, nu am respectat cateva reguli de cumparare al unui vehicul second-hand, reguli pe care le-am invatat citind diferite articole si uitandu-ma la o alta super emisiune, "Wheeler Dealers", si pe care am de gand sa le public intr-un viitor articol.
          Cand am cumapart-o, motocicleta arata asa...


PORNIREA (preliminara,ca finala mai avem de asteptat)

In fine, am cumparat-o, am dus-o acasa, iar eu am ramas la Bucuresti pentru ca mai aveam o saptamana de sesiune. In aceasta saptamana de iarna cumplita Adi a reusit sa rezolve problema initiala a motorului, si mi-a facut o surpriza cand am ajuns si eu in sfarsit acasa, pornind motorul la -12 grade Celsius ( va dati seama ca ne-am chinuit putin...aaa...putin mai mult). Asta se intampla intr-o duminica, urmand ca de luni sa ne apucam de treaba.

Bucuria ca a pornit a fost de scurta durata, pentru ca luni cand am vrut sa o pornim pentru ultima oara inainte sa ne apucam de dat jos de pe ea, dupa vreo juma de ora de dat la automat, incins si schimbat bujii, schimbat fise, 5 litri de benzina consumati , motorul a inceput sa scoata niste sunete ciudate, si in scurt timp sa nu se mai invarta :(( . Nu ne-a picat bine deloc chestia asta, afara era un frig de crapau pietrele, asta daca le vedeai sub cei 25 de centimetri de zapada, dar am inceput sa ne gandim ce s-ar fi putut intampla...Timp de cateva zile am tot stat pe langa ea si am incercat sa rezolvam cumva problema fara sa desfacem motorul, insa nu dadea niciun semn de viata...:( asa ca dupa un brain-storming riguros :P am luat decizia cea mai crunta : "operatia pe cord deschis" , asta insemna sa "crapam" motorul si sa vedem din interior care este "buba". Dar, inainte de a incepe aceasta operatiune am incercat sa ne "imaginam" cum va arata...iata ce a iesit...




         Cam atat in aceasta postare.Data viitoare voi continua cu desfacerea motorului si identificarea problemei.
       
        See you next time! Bye bye...

4 comentarii: