luni, 23 mai 2011

KAWASAKI "Muttley" GPZ 750 Partea a III-a

         Hey, bine v-am gasit barbatilor, va pup fetelor :* :P , iata ca m-am reintalnit cu tastatura, m-a iertat ca am inselat-o cu foaia si pixul, si m-a lasat sa o ating din nou :D ...bine, si eu l-am iertat pe domnul laptop, ca a picat pe jos si am bagat bani in el, si m-a lasat si fara proiectele de la facultate, dar asta nu face obiectul multpreaminunatului blog de fata :P (bine, asta dintr-o serie de ghinioane care se pare ca nu se mai termina...gen : laptop stricat, 3 becuri arse in aceeasi zi, un deget strivit, lovit coltul patului cu degetul mic, telefon scapat pe jos etc. ) asa ca sa revenim...Muttley...pentru cei care nu il cunosc, un Kawasaki GPZ 750 din 1986, dezasamblat pana la ultimul surubel, se pregatea sa fie reasamblat de mine si de Ady, cu motorul tocmai reconditionat.
       
          Deci, cadrul arata cam asa :




          Am sablat jantele, le-am vopsit, am pus cauciucuri noi :




          Am pregatit rezervorul pentru vopsire :




         L-am pus pe Muttley cel Mic si Negru inapoi in patutul lui, impreuna cu rotile si rezervorul :






         Am inceput sa lucram la partea electrica...omg...va trebui sa fac o facultate de electrica pentru a stii ce e acolo...de ce n-ar putea fi doar un motor si un buton de pornire :D ???


          Nu!Nu cred ca ati inteles ce inseamna partea electrica...deci :







         Si la un moment dat a ajuns sa arate cam asa (NU E TERMINAT) :






         Asadar, cam atat din aceasta postare, nu mai e mult pana cand va fi gata, dar lucrurile se vor complica putin :( ...nu ratati urmatoare postare despre Muttley, va porni, nu va porni? Eu deabia astept sa vad.

         Pe data viitoare, va salut!

4 comentarii:

  1. n-am mai dat de mult pe blogu tau, tot agitat si eu cu treburi, mai ales de cand am revenit in buc. in orice caz ... bad ass. imi place ca ai pastrat saua, da bine cu modelul ala pe ea. ma intreb de farurile din spate de sub sa, ma gandesc ca sunt de fapt niste faruri de semnalizare transformate in far spate...sau ai facut un artificiu sa le folosesti ca stop si semnalizari impreuna?:-? multa bafta

    RăspundețiȘtergere
  2. eheee...bine ai revenit! nu am gasit inca stopul potrivit pentru ea,alea sunt doar semnalizarile...in fine,sunt mai multe de povestit.tu ti-ai cumparat motor? poate iesim saptamana asta la o bere...

    RăspundețiȘtergere
  3. salut edi. imi cer scuze ptr rsp tarziu, am fost f ocupat lunile astea.pe sfarsitul saptamanii revin in buc si ne auzim;) (pana atunci,ma gasesti pe xmasbogdan@gmail.com)

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut! Cam cat te-a costat proiectul, de la achizitionarea motorului pana la pornirea lui in starea in care este acum? Eu as vrea sa cumpar un cb750 si sa incep sa-l modific, dar cum banii sunt mai importanti decat pasiunea, trebuie sa ma gandesc si la ei. Interesant proiectul, am citit toate postarile. Motorul era de vanzare pe net la un momentdat parca. Ce se mai aude despre el?
    Multumesc! Adrian B.

    RăspundețiȘtergere