miercuri, 20 aprilie 2011

Hai sa ne apucam de modificat motoare...:)

          Dupa mine, nu exista barbat caruia sa nu-i placa fotbalul si motoarele...iar cel care zice ca nu...pai...inseamna ca nu e barbat :P...glumesc :) exista "oameni" care nu au aceste pasiuni, acestia sunt numiti "baietei" :P, si exista destui, ceea ce face ca barbatii sa fie mai apreciati de catre sexul frumos (ce bine a sunat asta ) :D .
          Deci, acest blog este pentru barbati, si desigur, pentru fetele care vor sa cunoasca barbati, si care suporta pasiunile noastre : uleiul de sub unghii, mirosul de benzina din piele si iesitul in oras la bere cand e meci :)) (succes fetelor). Desigur v-ati dat seama pana acum ca incerc sa bag si o mica doza de umor :) .
         Pe parcurs voi incerca sa prezint unele proiecte de "custom-areala" romaneasca facuta de mine si de fratele meu (mai mare) atat cat ne pricepem si noi, iar ceea ce iese las la aprecierea voastra, cu conditia sa va placa :P .
         Pasiunea pentru motoare a inceput de cand eram mic...si ma uitam la o emisiune pe Discovery Channel..."A Car is Born"... wow, ce ma mai ofticam cand ratam cate un episod...tocmai de aceea acum am toate episoadele salvate pe laptop :P :D:D:D alaturi de "A Car is Reborn" si, normal, "A Bike is Born" pe care pot sa spun ca le-am vizionat cu mare atentie si placere. Bine,au urmat toate emisiunile cu masini si motoare de pe canalul mai sus mentionat, printre care cea mai cunoscuta, "American Chopper " , care e imposibil sa nu o stiti. Primul contact fizic cu o motocicleta a fost cand aveam vreo 8-9 ani si ma mai urcam in vacantele de vara pe faimoasa Mobra 50 a bunicului...care dupa cativa ani a devenit a lui fratemiu si am reusit si eu sa merg vreo 50 de metri si sa ma curentez cum nu am crezut vreodata ca e posibil, in momentul cand am incercat sa o opresc tragand de fisa de la bujie :)). Si pe urma, firesc, mi-au trecut prin mana, reusind sa fac un numar de km pe dealurile patriei cu fiecare, toate "caprele" posibile : Jawa, IJ, MZ s.a.m.d. , pe care fratemiu le repara si fara sa-mi dau seama de ce, la mine se stricau. La 18 ani mi-am luat permisul de conducere, categoriile B si A (A, fara ca parintii mei sa stie caci altfel nu cred ca se putea :P ) si dupa un an, impreuna cu fratele meu, prima motocicleta mai puternica, Yamaha FZR 600...intre timp mi-au mai trecut prin mana cateva motoare, ca sa ajung acum sa fiu fericitul posesor al motocicletei de la care a plecat si ideea acestui blog, pe numele lui , "Muttley" :P , un Kawasaki GPZ 750 modificat de mine si de fratele meu, de la original la ceea ce veti vedea in continuare.
         Gata cu vorbele, orice comentarii si sugestii sunt bine venite barbatilor. Fetelor,nu uitati ca dupa ce dati comment, sa lasati la sfarsit si numarul de telefon :P .

ENJOY THE BLOG!

12 comentarii:

  1. nu stiu daca o sa convingi alte fete sa-ti lase nr. de tel, dar pe mine m-ai convins cu o anumita parte de mai sus(se stie care:D)....deci 07.. pfff il ai deja:P...hai la cat mai multe mirosuri de benzina:D...:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa fie!ms de primul comment :* e ceva si cu mirosul asta de benzina :P te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. "Pasionatilor" :D am implinit 100 de vizualizari :D va multumesc si la cat mai multe!

    RăspundețiȘtergere
  4. excelenta ideea blogului. succes si asfalt uscat!

    RăspundețiȘtergere
  5. deci in primul rand salut pe toata lumea :P , iar dupa aceea tin precizez ca mi-a placut sinceritatea de care dai dovada, si se vede k apreciezi kat de mult se implika adi in proiectul tau ..... sunt alaturi de voi si am sa va imping de la spate ,sa va supraveghez indeaproape sa nu kumva sa faceti unele greseli >:)) al vostru prieten dumy :))

    RăspundețiȘtergere
  6. salut! ce sa mai bravo tie. chiar nu ma asteptam ca in incercarea mea de a cauta sa transform un gpz intr-un cafe racer gen wrenchmonkees(tre sa fi auzit), am dat de unu, al dracu, si roman, si student, si-n buc, care face acelasi lucru. acum daca o fi sa ma hotarasc asupra gpz, am cui sa cer un sfat.app,ca nu ai mentionat pana acum, in ce stil vrei sa o modifici? multa bafta in continuare

    RăspundețiȘtergere
  7. salut bogdan!e revigorant sa aud ca cineva pe care nu il cunosc a gasit blogul si imi apreciaza munca :D ma simt bine :P in curand va aparea postarea cu motocicleta in starea finala...si tinand legatura, poate ne vom intalni intr-o zi si vom bea un suc in fata motoarelor :P stima

    RăspundețiȘtergere
  8. ...nici nu stii ce nervi am, momentan is Italia, am gasit o gramada de motoare, mult mai ieftine. presupun ca stii si u cate se aduc de aici la noi in tara. Pb e ca tiristu cu care vorbisem sa mi-o duca acasa, nu mai are drum in tara si uite asa o sa raman tot la ceva luat din tara :|. ca tot vine vb, nu stii cat iti bea la suta mutley? :)

    RăspundețiȘtergere
  9. chiar ma tii curios sa vad cum iese gadjica pan la urma :) si evident, cu prima ocazie, cred k undeva prin iunie tre sa ne vedem la o bere ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. cum merge treaba edi? nu-mi zice ca n-ai mai lucrat nimic?

    RăspundețiȘtergere
  11. in sfarsit am rezolvat problema :) cu blogul...in curand o sa ma reapuc sa scriu si sa lucrez...sorry de intarziere

    RăspundețiȘtergere